browser icon
Ви використовуєте стару версію вашого браузера . Будь ласка, оновіть ваш браузер!
Використання застарілого браузера робить ваш комп'ютер вразливим. Для безпечнішої та швидшої роботи, будь ласка, оновіть ваш браузер зараз або спробуйте використати інший браузер.

Розпорядок дня

Рано вранці діточок
Зустрічає наш садок
Заходьте всі, будь-ласка,
Живе у нас тут казка.

Стали менше ми хворіти
Ради тата й мами
Полюбляємо зарядку
І ритмічні вправи;
Дозований біг оздоровляє й звеселяє
На цілий день бадьорістю заряджає.

А ось і сніданок
Все треба з’їсти,
Щоб сили набратись
І вирости швидше .

Усі готові до навчання.
Треба мудро всю роботу організувати,
Щоб у нас росли щасливими малята
І для них ми педпроцес
За вимогами часу оновляємо,
Щоб зміни насправді були радикальні
Дитину поставимо в центр неформально.

Вони такі різні – ці наші малята
До кожного треба «підхід» підібрати.
Діяльності спільної кожна хвилина –
Це радість і користь завжди для дитини.

Підготовка до реального життя
Йде на повний хід. – Ура!
Мислительські задачі не важко розв’язати,
Коли посібник гарний і з ним цікаво грати.

Дуже люблять в нас малята
Казку слухати й складати.
Коли є опорна схема,
Казку скласти не проблема.
Допоможе нам картина
Скласти віршик про тваринок.

Ребуси й шаради –
Тренеруєм розум радо.
Із пелюсток квітку складаємо –
Так ми кольори вивчаємо.

Щоб рідну країну любити і знати,
Про неї ми будемо книжку читати.
У природі ми зростаєм
Любимо її й плекаєм.

Куточок природи є в кожній кімнаті,
Доглядаєм і досліджуєм, бо хочемо багато знати.
Люблять наші веселі малята
У запальному танку закружляти.

А до прогулянок підхід такий:
Найкращий вид прогулянки – активний.
Гуляємо, граємось,
Фізично розвиваємось.

Пішохідні переходи
І походи туристичні
Нас вимогливими роблять
І забезпечують рух динамічний.

Спортивні ігри – це спорт і розвага,
Формують силу, спритність і увагу.
Кожен любить розважатись
І в басейні влітку поплескатись.
З водичкою жартуємо –
Здоров’ячко гартуємо.

Гарні дітки помічники
Вміють працювати залюбки.
Ми город свій маємо,
Добре доглядаємо.
Є фруктовий сад у нас –
Самі насаджали.
А зелений наш лісок
Улюбленець усіх діточок.

Поки грали, працювали
Апетит шалений нагуляли.
Щоб дитина могла добре розвиватись
В день треба спати – відпочивати.

Після сну ми всі раденько
Застелим ліжечка рівненько,
Щоб спальня стала чепурненька.
Хто володіти олівцем навчиться –

Писати у школі буде як годиться.
Діти – найбільше наше багатство,
Турбота про них – головна наша справа.
Хай же будуть всі щасливі.

Дошкільнята пустотливі.

 

ОРГАНІЗАЦІЯ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ

дітей раннього віку в умовах адаптивного карантину

(3 –й рік життя)

№ з/п Режимні процеси Час
1. Зустріч дітей на ігровому майданчику ізольовано від інших груп, огляд, температурний скринінг 7.30 – 7.55
2. Вхід до групового приміщення зі збереженням дистанції з іншими групами 7.55 – 8.05
3. Проведення гігієнічних процедур, ранкова гімнастика 8.05 – 8.10
4. Підготовка до сніданку, сніданок 8.10 – 8.40
5. Ігри, підготовка до занять 8.40 – 9.05
6. Організація різних видів діяльності дітей за освітніми лініями БКДО, заняття 9.05 – 10.00
7. Підготовка до прогулянки 10.00 – 10.15
8. Вихід на прогулянку зі збереженням дистанції з іншими групами 10.15 – 10.25
9. Прогулянка, ігри, індивідуальні заняття, самостійна діяльність дітей, спостереження, повітряні процедури (усі активності проводяться ізольовано від інших груп) 10.25 – 11.20
10. Повернення з прогулянки зі збереженням дистанції з іншими групами 11.20 – 11.30
11. Проведення гігієнічних процедур 11.30 – 11.40
12. Підготовка до обіду, обід 11.40 – 12.20
13. Проведення гігієнічних процедур 12.20 – 12.30
14. Підготовка до сну, сон 12.30 – 15.00
15. Поступовий (у міру пробудження дітей) підйом, оздоровчі процедури, ігри 15.00 – 15.20
16. Проведення гігієнічних процедур 15.20 – 15.30
17. Підготовка до полуденка, полуденок 15.30 – 15.50
18. Ігри, індивідуальні заняття, самостійна діяльність за власним вибором, спостереження 15.50 – 16.30
19. Підготовка до прогулянки, вихід на прогулянку зі збереженням дистанції з іншими групами, прогулянка 16.30 – 17.20
20. Бесіди вихователя з батьками, повернення дітей додому 17.20 – 18.00

 

ОРГАНІЗАЦІЯ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ

дітей групи молодшого дошкільного віку в умовах адаптивного карантину

(4 –й рік життя)

№ з/п Режимні процеси Час
1. Зустріч дітей на ігровому майданчику ізольовано від інших груп, огляд, температурний скринінг 7.30 – 8.00
2. Вхід до групового приміщення зі збереженням дистанції з іншими групами 8.00 – 8.10
3. Проведення гігієнічних процедур, ранкова гімнастика 8.10 – 8.20
4. Підготовка до сніданку, сніданок 8.20 – 8.40
5. Ігри, самостійна діяльність за вибором дітей, підготовка до занять 8.40 – 9.00
6. Організація різних видів діяльності дітей за освітніми лініями БКДО, заняття 9:00- 10.00
7. Підготовка до прогулянки 10.00 –10.20
8. Вихід на прогулянку зі збереженням дистанції з іншими групами 10.20 – 10.30
9. Прогулянка, ігри, індивідуальні заняття, самостійна діяльність дітей, спостереження, повітряні процедури (усі активності проводяться ізольовано від інших груп) 10.30 – 11.30
10. Повернення з прогулянки зі збереженням дистанції з іншими групами 11.30 – 11.40
11. Проведення гігієнічних процедур 11.40 – 12.00
12. Підготовка до обіду, обід 12.00 – 12.40
13. Проведення гігієнічних процедур 12.40 – 12.50
14. Підготовка до сну, сон 12.50 – 15.00
15. Поступовий (у міру пробудження дітей) підйом, оздоровчі процедури, ігри 15.00 – 15.25
16. Проведення гігієнічних процедур 15.25 – 15.30
17. Підготовка до полуденка, полуденок 15.30 – 15.50
18. Ігри, індивідуальні заняття, самостійна діяльність за власним вибором, спостереження, розваги (усі активності проводяться ізольована від інших груп) 15.50 – 16.20
19. Підготовка до прогулянки, вихід на прогулянку зі збереженням дистанції з іншими групами, прогулянка 16.20 – 17.20
20. Бесіди вихователя з батьками, повернення дітей додому 17.20 – 18.00

 

ОРГАНІЗАЦІЯ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ

дітей середнього дошкільного віку в умовах адаптивного карантину

(5 –й рік життя)

№ з/п Режимні процеси Час
1. Зустріч дітей на ігровому майданчику ізольовано від інших груп, огляд, температурний скринінг 7.30 – 8.10
2. Вхід до групового приміщення зі збереженням дистанції з іншими групами 8.10 – 8.15
3. Проведення гігієнічних процедур, ранкова гімнастика 8.15 – 8.30
4. Підготовка до сніданку, сніданок 8.30 – 8.50
5. Ігри, самостійна діяльність за вибором дітей, підготовка до занять 8.50 – 9.00
6. Організація різних видів діяльності дітей за освітніми лініями БКДО, заняття 9.00 – 10.20
7. Підготовка до прогулянки 10.20 – 10.30
8. Вихід на прогулянку зі збереженням дистанції з іншими групами 10.30 – 10.40
9. Прогулянка, ігри, індивідуальні заняття, самостійна діяльність дітей, спостереження, повітряні процедури (усі активності проводяться ізольовано від інших груп) 10.40 – 12:00
10. Повернення з прогулянки зі збереженням дистанції з іншими групами 12.00 – 12.10
11. Проведення гігієнічних процедур 12.10 – 12.20
12. Підготовка до обіду, обід 12.20 – 12.50
13. Проведення гігієнічних процедур 12.50 – 13.00
14. Підготовка до сну, сон 13.00 – 15.10
15. Поступовий (у міру пробудження дітей) підйом, оздоровчі процедури, ігри 15.10 – 15.20
16. Проведення гігієнічних процедур 15.20 – 15.30
17. Підготовка до полуденка, полуденок 15.30 – 15.45
18. Ігри, індивідуальні заняття, самостійна діяльність за власним вибором, спостереження, розваги (усі активності проводяться ізольована від інших груп) 15.45 – 16.30
19. Підготовка до прогулянки, вихід на прогулянку зі збереженням дистанції з іншими групами, прогулянка 16.30 – 17.20
20. Бесіди вихователя з батьками, повернення дітей додому 17.20 – 18.00

 

ОРГАНІЗАЦІЯ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ

дітей старшого дошкільного віку в умовах

адаптивного карантину

(6 –й рік життя)

№ з/п Режимні процеси Час
1. Зустріч дітей на ігровому майданчику ізольовано від інших груп, огляд, температурний скринінг 7.30 – 8.10
2. Вхід до групового приміщення зі збереженням дистанції з іншими групами 8.10 – 8.20
3. Проведення гігієнічних процедур, ранкова гімнастика 8.20 – 8.40
4. Підготовка до сніданку, сніданок 8.40 – 8.50
5. Ігри, самостійна діяльність за вибором дітей, підготовка до занять 8.50 – 9.00
6. Організація різних видів діяльності дітей за освітніми лініями БКДО, заняття 09.00 – 10.30
7. Підготовка до прогулянки 10.30 – 10.40
8. Вихід на прогулянку зі збереженням дистанції з іншими групами 10.40 – 10.50
9. Прогулянка, ігри, індивідуальні заняття, самостійна діяльність дітей, спостереження, повітряні процедури (усі активності проводяться ізольовано від інших груп) 10.50 – 12:10
10. Повернення з прогулянки зі збереженням дистанції з іншими групами 12.10 – 12.20
11. Проведення гігієнічних процедур 12.20 – 12.30
12. Підготовка до обіду, обід 12.30 – 12.50
13. Проведення гігієнічних процедур 12.50 – 13.00
14. Підготовка до сну, сон 13.00 – 15.10
15. Поступовий (у міру пробудження дітей) підйом, оздоровчі процедури, ігри 15.10 – 15.20
16. Проведення гігієнічних процедур 15.20 – 15.30
17. Ігри, гурткова робота, розваги 15.30 – 15.50
18. Підготовка до полуденка, полуденок 15.50 – 16.10
19. Ігри, індивідуальні заняття, самостійна діяльність за власним вибором, спостереження (усі активності проводяться ізольована від інших груп) 16.10 – 16.30
20. Підготовка до прогулянки, вихід на прогулянку зі збереженням дистанції з іншими групами, прогулянка 16.30 – 17.20
21. Бесіди вихователя з батьками, повернення дітей додому 17.20 – 18.00

 


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *