browser icon
You are using an insecure version of your web browser. Please update your browser!
Using an outdated browser makes your computer unsafe. For a safer, faster, more enjoyable user experience, please update your browser today or try a newer browser.

Розпорядок дня

Рано вранці діточок
Зустрічає наш садок
Заходьте всі, будь-ласка,
Живе у нас тут казка.

Стали менше ми хворіти
Ради тата й мами
Полюбляємо зарядку
І ритмічні вправи;
Дозований біг оздоровляє й звеселяє
На цілий день бадьорістю заряджає.

А ось і сніданок
Все треба з’їсти,
Щоб сили набратись
І вирости швидше .

Усі готові до навчання.
Треба мудро всю роботу організувати,
Щоб у нас росли щасливими малята
І для них ми педпроцес
За вимогами часу оновляємо,
Щоб зміни насправді були радикальні
Дитину поставимо в центр неформально.

Вони такі різні – ці наші малята
До кожного треба «підхід» підібрати.
Діяльності спільної кожна хвилина –
Це радість і користь завжди для дитини.

Підготовка до реального життя
Йде на повний хід. – Ура!
Мислительські задачі не важко розв’язати,
Коли посібник гарний і з ним цікаво грати.

Дуже люблять в нас малята
Казку слухати й складати.
Коли є опорна схема,
Казку скласти не проблема.
Допоможе нам картина
Скласти віршик про тваринок.

Ребуси й шаради –
Тренеруєм розум радо.
Із пелюсток квітку складаємо –
Так ми кольори вивчаємо.

Щоб рідну країну любити і знати,
Про неї ми будемо книжку читати.
У природі ми зростаєм
Любимо її й плекаєм.

Куточок природи є в кожній кімнаті,
Доглядаєм і досліджуєм, бо хочемо багато знати.
Люблять наші веселі малята
У запальному танку закружляти.

А до прогулянок підхід такий:
Найкращий вид прогулянки – активний.
Гуляємо, граємось,
Фізично розвиваємось.

Пішохідні переходи
І походи туристичні
Нас вимогливими роблять
І забезпечують рух динамічний.

Спортивні ігри – це спорт і розвага,
Формують силу, спритність і увагу.
Кожен любить розважатись
І в басейні влітку поплескатись.
З водичкою жартуємо –
Здоров’ячко гартуємо.

Гарні дітки помічники
Вміють працювати залюбки.
Ми город свій маємо,
Добре доглядаємо.
Є фруктовий сад у нас –
Самі насаджали.
А зелений наш лісок
Улюбленець усіх діточок.

Поки грали, працювали
Апетит шалений нагуляли.
Щоб дитина могла добре розвиватись
В день треба спати – відпочивати.

Після сну ми всі раденько
Застелим ліжечка рівненько,
Щоб спальня стала чепурненька.
Хто володіти олівцем навчиться –

Писати у школі буде як годиться.
Діти – найбільше наше багатство,
Турбота про них – головна наша справа.
Хай же будуть всі щасливі.

Дошкільнята пустотливі.

 

ОРГАНІЗАЦІЯ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ

дітей раннього віку в умовах адаптивного карантину

(3 –й рік життя)

№ з/п Режимні процеси Час
1. Зустріч дітей на ігровому майданчику ізольовано від інших груп, огляд, температурний скринінг 7.30 – 7.55
2. Вхід до групового приміщення зі збереженням дистанції з іншими групами 7.55 – 8.05
3. Проведення гігієнічних процедур, ранкова гімнастика 8.05 – 8.10
4. Підготовка до сніданку, сніданок 8.10 – 8.40
5. Ігри, підготовка до занять 8.40 – 9.05
6. Організація різних видів діяльності дітей за освітніми лініями БКДО, заняття 9.05 – 10.00
7. Підготовка до прогулянки 10.00 – 10.15
8. Вихід на прогулянку зі збереженням дистанції з іншими групами 10.15 – 10.25
9. Прогулянка, ігри, індивідуальні заняття, самостійна діяльність дітей, спостереження, повітряні процедури (усі активності проводяться ізольовано від інших груп) 10.25 – 11.20
10. Повернення з прогулянки зі збереженням дистанції з іншими групами 11.20 – 11.30
11. Проведення гігієнічних процедур 11.30 – 11.40
12. Підготовка до обіду, обід 11.40 – 12.20
13. Проведення гігієнічних процедур 12.20 – 12.30
14. Підготовка до сну, сон 12.30 – 15.00
15. Поступовий (у міру пробудження дітей) підйом, оздоровчі процедури, ігри 15.00 – 15.20
16. Проведення гігієнічних процедур 15.20 – 15.30
17. Підготовка до полуденка, полуденок 15.30 – 15.50
18. Ігри, індивідуальні заняття, самостійна діяльність за власним вибором, спостереження 15.50 – 16.30
19. Підготовка до прогулянки, вихід на прогулянку зі збереженням дистанції з іншими групами, прогулянка 16.30 – 17.20
20. Бесіди вихователя з батьками, повернення дітей додому 17.20 – 18.00

 

ОРГАНІЗАЦІЯ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ

дітей групи молодшого дошкільного віку в умовах адаптивного карантину

(4 –й рік життя)

№ з/п Режимні процеси Час
1. Зустріч дітей на ігровому майданчику ізольовано від інших груп, огляд, температурний скринінг 7.30 – 8.00
2. Вхід до групового приміщення зі збереженням дистанції з іншими групами 8.00 – 8.10
3. Проведення гігієнічних процедур, ранкова гімнастика 8.10 – 8.20
4. Підготовка до сніданку, сніданок 8.20 – 8.40
5. Ігри, самостійна діяльність за вибором дітей, підготовка до занять 8.40 – 9.00
6. Організація різних видів діяльності дітей за освітніми лініями БКДО, заняття 9:00- 10.00
7. Підготовка до прогулянки 10.00 –10.20
8. Вихід на прогулянку зі збереженням дистанції з іншими групами 10.20 – 10.30
9. Прогулянка, ігри, індивідуальні заняття, самостійна діяльність дітей, спостереження, повітряні процедури (усі активності проводяться ізольовано від інших груп) 10.30 – 11.30
10. Повернення з прогулянки зі збереженням дистанції з іншими групами 11.30 – 11.40
11. Проведення гігієнічних процедур 11.40 – 12.00
12. Підготовка до обіду, обід 12.00 – 12.40
13. Проведення гігієнічних процедур 12.40 – 12.50
14. Підготовка до сну, сон 12.50 – 15.00
15. Поступовий (у міру пробудження дітей) підйом, оздоровчі процедури, ігри 15.00 – 15.25
16. Проведення гігієнічних процедур 15.25 – 15.30
17. Підготовка до полуденка, полуденок 15.30 – 15.50
18. Ігри, індивідуальні заняття, самостійна діяльність за власним вибором, спостереження, розваги (усі активності проводяться ізольована від інших груп) 15.50 – 16.20
19. Підготовка до прогулянки, вихід на прогулянку зі збереженням дистанції з іншими групами, прогулянка 16.20 – 17.20
20. Бесіди вихователя з батьками, повернення дітей додому 17.20 – 18.00

 

ОРГАНІЗАЦІЯ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ

дітей середнього дошкільного віку в умовах адаптивного карантину

(5 –й рік життя)

№ з/п Режимні процеси Час
1. Зустріч дітей на ігровому майданчику ізольовано від інших груп, огляд, температурний скринінг 7.30 – 8.10
2. Вхід до групового приміщення зі збереженням дистанції з іншими групами 8.10 – 8.15
3. Проведення гігієнічних процедур, ранкова гімнастика 8.15 – 8.30
4. Підготовка до сніданку, сніданок 8.30 – 8.50
5. Ігри, самостійна діяльність за вибором дітей, підготовка до занять 8.50 – 9.00
6. Організація різних видів діяльності дітей за освітніми лініями БКДО, заняття 9.00 – 10.20
7. Підготовка до прогулянки 10.20 – 10.30
8. Вихід на прогулянку зі збереженням дистанції з іншими групами 10.30 – 10.40
9. Прогулянка, ігри, індивідуальні заняття, самостійна діяльність дітей, спостереження, повітряні процедури (усі активності проводяться ізольовано від інших груп) 10.40 – 12:00
10. Повернення з прогулянки зі збереженням дистанції з іншими групами 12.00 – 12.10
11. Проведення гігієнічних процедур 12.10 – 12.20
12. Підготовка до обіду, обід 12.20 – 12.50
13. Проведення гігієнічних процедур 12.50 – 13.00
14. Підготовка до сну, сон 13.00 – 15.10
15. Поступовий (у міру пробудження дітей) підйом, оздоровчі процедури, ігри 15.10 – 15.20
16. Проведення гігієнічних процедур 15.20 – 15.30
17. Підготовка до полуденка, полуденок 15.30 – 15.45
18. Ігри, індивідуальні заняття, самостійна діяльність за власним вибором, спостереження, розваги (усі активності проводяться ізольована від інших груп) 15.45 – 16.30
19. Підготовка до прогулянки, вихід на прогулянку зі збереженням дистанції з іншими групами, прогулянка 16.30 – 17.20
20. Бесіди вихователя з батьками, повернення дітей додому 17.20 – 18.00

 

ОРГАНІЗАЦІЯ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ

дітей старшого дошкільного віку в умовах

адаптивного карантину

(6 –й рік життя)

№ з/п Режимні процеси Час
1. Зустріч дітей на ігровому майданчику ізольовано від інших груп, огляд, температурний скринінг 7.30 – 8.10
2. Вхід до групового приміщення зі збереженням дистанції з іншими групами 8.10 – 8.20
3. Проведення гігієнічних процедур, ранкова гімнастика 8.20 – 8.40
4. Підготовка до сніданку, сніданок 8.40 – 8.50
5. Ігри, самостійна діяльність за вибором дітей, підготовка до занять 8.50 – 9.00
6. Організація різних видів діяльності дітей за освітніми лініями БКДО, заняття 09.00 – 10.30
7. Підготовка до прогулянки 10.30 – 10.40
8. Вихід на прогулянку зі збереженням дистанції з іншими групами 10.40 – 10.50
9. Прогулянка, ігри, індивідуальні заняття, самостійна діяльність дітей, спостереження, повітряні процедури (усі активності проводяться ізольовано від інших груп) 10.50 – 12:10
10. Повернення з прогулянки зі збереженням дистанції з іншими групами 12.10 – 12.20
11. Проведення гігієнічних процедур 12.20 – 12.30
12. Підготовка до обіду, обід 12.30 – 12.50
13. Проведення гігієнічних процедур 12.50 – 13.00
14. Підготовка до сну, сон 13.00 – 15.10
15. Поступовий (у міру пробудження дітей) підйом, оздоровчі процедури, ігри 15.10 – 15.20
16. Проведення гігієнічних процедур 15.20 – 15.30
17. Ігри, гурткова робота, розваги 15.30 – 15.50
18. Підготовка до полуденка, полуденок 15.50 – 16.10
19. Ігри, індивідуальні заняття, самостійна діяльність за власним вибором, спостереження (усі активності проводяться ізольована від інших груп) 16.10 – 16.30
20. Підготовка до прогулянки, вихід на прогулянку зі збереженням дистанції з іншими групами, прогулянка 16.30 – 17.20
21. Бесіди вихователя з батьками, повернення дітей додому 17.20 – 18.00

 


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *