Оздоровчий ефект від ранкової гімнастики | Лебединський ЗДО (ясла-садок) «Ромашка»
browser icon
Ви використовуєте стару версію вашого браузера . Будь ласка, оновіть ваш браузер!
Використання застарілого браузера робить ваш комп'ютер вразливим. Для безпечнішої та швидшої роботи, будь ласка, оновіть ваш браузер зараз або спробуйте використати інший браузер.

Оздоровчий ефект від ранкової гімнастики

Posted by on 17.05.2016

Систематичне проведення ранкової гімнастики має позитивний вплив на організм дитини і високий оздоровчий ефект:
• підготовка організму до навантаження протягом дня;
• збудження нервової системи та кори головного мозку дітей після сну;
• підвищення реактивності всієї центральної нервової системи;
• активізація діяльності внутрішніх органів і систем:
 поглиблення дихання;
 підсилення кровообігу;
 поліпшення обміну речовин;
• підвищення емоційного та життєвого тонусу дитини;
• формування правильної постави;
• розвиток уваги тощо.
Імпульси, що поступають до головного мозку дитини під час ранкової гімнастики від усіх рецепторів — зорового, слухового, опорно-рухового, шкірного — покращують стан організму в цілому.
У дітей після кожного заняття зникає сонливість, виникає відчуття бадьорості, суттєво підвищується працездатність та настрій.
Окрім оздоровчого значення, ранкова гімнастика має ще й виховне. Систематичне її проведення формує у дітей звичку щодня робити фізичні вправи, організовано починати свій день, узгоджено діяти в колективі, бути цілеспрямованим, уважним, витриманим. Варто зауважити, що щоденне виконання певних комплексів фізичних вправ сприяє:
• вдосконаленню рухових здібностей дітей;
• розвитку таких фізичний якостей, як сила, спритність, гнучкість;
• поліпшенню роботи координаційних механізмів;
• набуттю знань з фізичної культури.
Ранкову гімнастику в ДНЗ “Ромашка” проводимо із дітьми усіх вікових груп щоденно перед сніданком за затвердженим керівником дошкільного закладу графіком.
Урізноманітнюємо ранкову гімнастику за допомогою введення елементів різних видів гімнастики, масажу і самомасажу. Це дає змогу сформувати у дітей емоційно-ціннісне ставлення до себе, уміння та навички оздоровлення й відновлення власного організму. До того ж таким чином дошкільники закріплюють знання про власний організм та здоровий спосіб життя.

DSC_0671 DSC_0675 DSC_0677

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *