31 серпня 2021 року відбулася настановча педагогічна рада «Педагогічні умови формування навчально – виховної спрямованості вихованців за Базовим компонентом дошкільної освіти».
На педагогічній раді розглянули такі питання:
1. Аналіз результатів роботи за минулий рік та основні педагогічні проблеми і завдання педагогічного колективу на 2021– 2022 навчальний рік.
2. Організація освітнього процесу в ЗДО в умовах пандемії
3.Обговорили, затвердили та схвалили:
- План роботи закладу та пріоритетні напрямки роботи на 2021/2022 навчальний рік;
- План роботи практичного психолога, вчителя-логопеда, інструктора з фізичної культури, асистентів вихователя, керівників музичних;
- План та графік роботи керівників гуртків;
- План роботи зі школою з урахуванням рекомендацій щодо забезпечення наступності у впровадженні особистісно-орієнтованої моделі освіти в дошкільній та початковій ланках освіти;
- Проект освітньої програми закладу на новий 2021 – 2022 навчальний рік;
- Форми планування освітньо – виховного процесу;
- Розклади організованих форм життєдіяльності дітей, занять;
- Графіки роботи парціальних програм та гуртків;
- Графік роботи музичної та спортивної зали;
- Графік роботи педагогів;
- Регламент життєдіяльності дітей.
4. Підсумки літнього відпочинку та оздоровлення дітей у дошкільному закладі. Аналіз виконання норм харчування протягом літнього оздоровлення.
Орієнтуючись на детальний та конструктивний аналіз результатів освітньої діяльності в минулому навчальному році ми обрали пріоритетні напрями та завдання в організації освітнього процесу. При плануванні роботи на новий навчальний рік визначили завдання з урахуванням виявлених проблем. Освітню діяльність будемо організовувати на основі розробленого плану роботи на навчальний рік і літній період, який ми схвалимо педагогічною радою закладу та затвердить керівник.
Пріоритетні завдання для розвитку дітей:
- раннього віку — опановувати предметно-маніпулятивну діяльність, формувати активне мовлення, розвивати відчуття та сприймання (зорові, слухові, тактильні та ін.), виховувати культурно-гігієнічні навички;
- молодшого дошкільного віку — оволодівати предметно-практичною діяльністю (діяльність з предметами за їх призначенням), засвоєння сенсорних еталонів (колір, форма, розмір), розвивати мовлення, збагачувати чуттєвий досвід взаємодії з оточенням (бачу, чую, відчуваю, дію);
- середнього дошкільного віку — розвивати ігрову діяльність, формувати граматичну правильність мовлення та сприяти виходу на творчий рівень сюжетно-рольової гри;
- старшого дошкільного віку — формувати психологічну зрілість та готовність до навчання у школі (життєві компетентності, мотивація, саморегуляція, вміння спілкуватися, інтерес до пізнавальної діяльності).
Пріоритетні завдання на 2021/2022 навчальний рік:
- Забезпечувати наступність у дошкільній і початковій ланках освіти:
- організувати педагогічне партнерство вихователів ЗДО та вчителів перших класів у створенні розвивального середовища, осередків діяльності;
- застосовувати компетентнісний і діяльнісний підходи під час освітнього процесу для розвитку особистості;
- організувати та проводити ранкові зустрічі;
- використовувати ігрові методи в навчальних заняттях.
2. Організувати оптимальне предметно-просторове розвивальне середовище щодо формування навичок безпечної поведінки дошкільників.
3. Розвивати креативність дітей дошкільного віку в процесі художньо-естетичної діяльності.
4. Сприяти налагодженню форми партнерської взаємодії з родинами вихованців через упровадження дистанційних форм спілкування з батьками.
5. Розвивати звукову культуру мовлення дітей раннього та молодшого дошкільного віку за допомогою дидактичних ігор.
6. Оптимізувати роботу з розвитку зв’язного мовлення дітей дошкільного віку за допомогою інноваційних методів навчання
7. Розвивати зв’язне мовлення дітей дошкільного віку через навчання складати розповіді з опорою на дидактичні картини