Настановча педагогічна рада | Лебединський ЗДО (ясла-садок) «Ромашка»
browser icon
Ви використовуєте стару версію вашого браузера . Будь ласка, оновіть ваш браузер!
Використання застарілого браузера робить ваш комп'ютер вразливим. Для безпечнішої та швидшої роботи, будь ласка, оновіть ваш браузер зараз або спробуйте використати інший браузер.

Настановча педагогічна рада

Posted by on 01.09.2021

31 серпня 2021 року відбулася настановча педагогічна рада «Педагогічні умови формування навчально – виховної спрямованості вихованців за Базовим компонентом дошкільної освіти».

На педагогічній раді розглянули такі питання:

1. Аналіз результатів роботи за минулий рік та основні педагогічні проблеми і завдання педагогічного колективу на 2021– 2022 навчальний рік.

2. Організація освітнього процесу в ЗДО в умовах пандемії

3.Обговорили, затвердили та схвалили:

  • План роботи закладу та пріоритетні напрямки роботи на 2021/2022 навчальний рік;
  • План роботи практичного психолога, вчителя-логопеда, інструктора з фізичної культури, асистентів вихователя, керівників музичних;
  • План та графік роботи керівників гуртків;
  • План роботи зі школою з урахуванням рекомендацій щодо забезпечення наступності у впровадженні особистісно-орієнтованої моделі освіти в дошкільній та початковій ланках освіти;
  • Проект освітньої програми закладу на новий 2021 – 2022 навчальний рік;
  • Форми планування освітньо – виховного процесу;
  • Розклади організованих форм життєдіяльності дітей, занять;
  • Графіки роботи парціальних програм та гуртків;
  • Графік роботи музичної та спортивної зали;
  • Графік роботи педагогів;
  • Регламент життєдіяльності дітей.

4. Підсумки літнього відпочинку та оздоровлення дітей у дошкільному закладі. Аналіз виконання норм  харчування протягом літнього  оздоровлення.

Орієнтуючись на детальний та конструктивний аналіз результатів освітньої діяльності в минулому навчальному році ми обрали пріоритетні напрями та завдання в організації освітнього процесу. При плануванні  роботи на новий навчальний  рік  визначили завдання з урахуванням виявлених проблем.  Освітню діяльність будемо організовувати на основі розробленого плану роботи на навчальний рік і літній період, який ми схвалимо  педагогічною  радою закладу та затвердить  керівник.

Пріоритетні завдання для розвитку дітей:

  • раннього віку — опановувати предметно-маніпулятивну діяльність, формувати активне мовлення, розвивати відчуття та сприймання (зорові, слухові, тактильні та ін.), виховувати культурно-гігієнічні навички;
  • молодшого дошкільного віку  — оволодівати предметно-практичною діяльністю (діяльність з предметами за їх призначенням), засвоєння сенсорних еталонів (колір, форма, розмір), розвивати мовлення, збагачувати чуттєвий досвід взаємодії з оточенням (бачу, чую, відчуваю, дію);
  • середнього дошкільного віку — розвивати ігрову діяльність, формувати граматичну правильність мовлення та сприяти виходу на творчий рівень сюжетно-рольової гри;
  • старшого дошкільного віку — формувати психологічну зрілість та готовність до навчання у школі (життєві компетентності, мотивація, саморегуляція, вміння спілкуватися, інтерес до пізнавальної діяльності).

Пріоритетні завдання на 2021/2022 навчальний рік:

  1. Забезпечувати наступність у дошкільній і початковій ланках освіти:
  • організувати педагогічне партнерство вихователів ЗДО та вчителів перших класів у створенні розвивального середовища, осередків діяльності;
  • застосовувати компетентнісний і діяльнісний підходи під час освітнього процесу для розвитку особистості;
  • організувати та проводити ранкові зустрічі;
  • використовувати ігрові методи в навчальних заняттях.

2. Організувати оптимальне предметно-просторове розвивальне середовище щодо формування навичок безпечної поведінки дошкільників.

3. Розвивати креативність дітей дошкільного віку в процесі художньо-естетичної  діяльності.

4. Сприяти налагодженню форми партнерської взаємодії з родинами вихованців через упровадження дистанційних форм спілкування з батьками.

5. Розвивати звукову культуру мовлення дітей раннього та молодшого дошкільного віку за допомогою дидактичних ігор.

6. Оптимізувати роботу з розвитку зв’язного мовлення дітей дошкільного віку за допомогою інноваційних методів навчання

7. Розвивати зв’язне мовлення дітей дошкільного віку через навчання складати розповіді з опорою на дидактичні картини

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *