Гудим Вікторія Вікторівна | Лебединський ЗДО (ясла-садок) «Ромашка»
browser icon
Ви використовуєте стару версію вашого браузера . Будь ласка, оновіть ваш браузер!
Використання застарілого браузера робить ваш комп'ютер вразливим. Для безпечнішої та швидшої роботи, будь ласка, оновіть ваш браузер зараз або спробуйте використати інший браузер.

Гудим Вікторія Вікторівна

Posted by on 01.04.2015

Посада: вихователь

Атестуюсь на встановлення: «спеціаліст І категорії»

Методична проблема: «Розвиток сенсорних здібностей дітей в різних видах діяльності»

(уривок із творчого звіту)

Актуальність вибору проблеми полягає в тому, що сенсорний розвиток, з одного боку, є фундаментом загального розвитку, з другого боку має самостійне значення, оскільки повноцінне сприймання необхідне і для успішного навчання дитини у дитячому садку та школі, а також і для багатьох видів праці.

Сенсорний розвиток дитини – це розвиток її відчуттів і сприймань, формування уявлень про зовнішні властивості предметів і становить фундамент її розумового розвитку

Дитина в житті зустрічається з різноманіттям форм, барв та інших властивостей предметів домашнього побуту. Вона знайомиться і з творами мистецтва: музикою, живописом, скульптурою. Малюка оточує природа з усіма її сенсорними ознаками: багатокольоровістю, запахами, шумами. Навколишня дійсність пізнається через аналізатори

Якщо дорослий хоче, щоб дитина добре розвивалася, то він повинен створити довкола таке середовище, в якому вона могла б знайти все, що потрібне для повноцінного розвитку.

При роботі з дітьми я помітила, що дитина має зовсім інший спосіб мислення, який відрізняється від дорослого. Мислення дитини це губка, яка без розбору вбирає в себе образи зовнішнього світу, не поділяючи їх на «хороших» і «погоних», «корисних» і «некорисних» і так далі. Виходячи з цього соціальне середовище, що оточує дитину,набуває величезного значення. І якщо дорослий хоче, щоб дитя добре розвивалося, то він повинен створити довкола дитини таке середовище, в якому вона могла б знайти все, що потрібне для повноцінного розвитку: значну кількість різноманітних сенсорних вражень соціально прийняті способи емоційного реагування, зразки позитивної соціальної поведінки, способи раціональної діяльності з предметами.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *