browser icon
Ви використовуєте стару версію вашого браузера . Будь ласка, оновіть ваш браузер!
Використання застарілого браузера робить ваш комп'ютер вразливим. Для безпечнішої та швидшої роботи, будь ласка, оновіть ваш браузер зараз або спробуйте використати інший браузер.

Умови доступності закладу для навчання дітей з особливими освітніми потребами

В Лебединському закладі дошкільної освіти (ясла-садок) “Ромашка” згідно наказів № 204 – ОД від 03.09.2019 р., № 26- ОД від 08.01.2020 для дітей з особливими освітніми потребами  функціонує дві інклюзивних групи, ресурсна кімната, яка має спеціальне корекційно-розвивальне середовище.

В цих групах працюють спеціалісти: учитель- логопед, практичний психолог, досвідчені вихователі та два асистента вихователя.

Освітній процес в групах відбувається за чинними програмами, за якими працює заклад, так і відповідними спеціальними корекційними програмами. Державним стандартом є Базовий компонент дошкільної освіти України.

Тісна взаємодія профільних спеціалістів забезпечує якість надання освітніх послуг, про що свідчать дані діагностування знань, вмінь та навичок дітей.

Також для відвідування дошкільного закладу особами з особливими потребами зроблено зручний пандус.

 

Нормативно-правова база щодо навчання дітей з особливими освітніми потребами

Стаття 19 Закону України “Про освіту” “Освіта осіб з особливими освітніми потребами”

 

Стаття 20 Закону України “Про освіту” “Інклюзивне навчання”

 

Наказ МОНУ № 609 від 08.06.2018 Про затвердження примірного Положення про Команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти

 

Порядок організації діяльності інклюзивних груп у закладах дошкільної освіти