Тиждень психології | Лебединський ЗДО (ясла-садок) «Ромашка»
browser icon
Ви використовуєте стару версію вашого браузера . Будь ласка, оновіть ваш браузер!
Використання застарілого браузера робить ваш комп'ютер вразливим. Для безпечнішої та швидшої роботи, будь ласка, оновіть ваш браузер зараз або спробуйте використати інший браузер.

Тиждень психології

Posted by on 26.04.2021

З 19.04. по 23.04.2021р. у ЗДО «Ромашка» психологічною службою був проведений Тиждень психології.

Кожен  із  днів Тижня мав свою назву.

Відкривав Тиждень психології День пісочної терапії. Діти груп середнього дошкільного віку працювали зі звичайним та кінетичним піском. У звичайному піску діти долонькою створювали сліди різних тварин, відгадували, який слід залишила та чи інша іграшка, на який із пальчиків пролився пісочний дощик, долоньками створювали образи тварин та рослин, індивідуальні та колективні картини, пісочні чарівні країни. Малята, які працювали із кінетичним піском, ліпили пампушки, різні за величиною, розміщували їх у порядку зростання, ліпили пиріжки, овочі та фрукти, робили формочками печиво та пригощали їжачка, який і приніс їм цей пісок.

Діти групи старшого дошкільного віку «Сонечко» із великим задоволенням, бажанням та інтересом створювали на папері з допомогою долоньок квіти та тварини, розвиваючи таким чином уміння обводити на папері  олівцем долоньку, акуратно її вирізати, розміщувати та наклеювати її у відповідності до обраного зразка.

Дошкільнята групи старшого дошкільного віку «Віночок» продемонстрували роботу своїх маленьких пальчиків, уваги, мислення, граючи в ігри з кришечками, паличками, геометричною мозаїкою, бізібордом, пальчиковим театром. Таким був День умілих  пальчиків.

Старші дошкільнята групи «Промінчик» стали учасниками Дня улюблених ігор. У них вони розвивали окомір, увагу, мислення, вміння діяти за правилами, об’єднувати у групи предмети, порівнювати їх, вправлятися у знанні професій та предметів, які необхідні людям цих професій.

Педагоги також були активними учасниками Тижня психології. Приймаючи участь у Дні емоцій, вони визначали поняття «емоції», «почуття» та ознаки емоційного комфорту та дискомфорту, формували навички позитивного спілкування, розвивали спостережливість, пам’ять, творчу уяву, отримали заряд позитивних емоцій, бадьорості для продовження робочого дня.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *