Рибалка Тетяна Михайлівна | Лебединський ДНЗ (ясла-садок) «Ромашка»
browser icon
Ви використовуєте стару версію вашого браузера . Будь ласка, оновіть ваш браузер!
Використання застарілого браузера робить ваш комп'ютер вразливим. Для безпечнішої та швидшої роботи, будь ласка, оновіть ваш браузер зараз або спробуйте використати інший браузер.

Рибалка Тетяна Михайлівна

Posted by on 01.04.2015

Посада: вихователь

Атестуюсь на встановлення: «спеціаліст ІІ категорії»

Методична проблема: «Використання художнього слова в навчально – виховній роботі з дітьми дошкільного віку»

(уривок із творчого звіту)

Актуальність обраної проблеми полягає у використання художнього слова в навально – виховній роботі у різних видах роботи, формування та розвиток компетентностей дошкільника, результатом якої є самодостатня, творча, вільна особистість.

Рибалка1

Художнє слово посідає важливе місце в житті дитини не тільки тому, що це один з найефективніших засобів засвоєння мови свого народу, смислової систематизації слів, а передусім як спосіб задоволення нагальної потреби інтелектуального і духовного зростання особистості.

Рибалка2

         Спираючись на програму у роботі з дітьми я провела ряд занять:

Під час проведення  заняття «Що таке культура поведінки?» формувала  культуру поведінки; продовжувала  виховувати в дітей «ввічливість», закріплювала навички привітно вітатися і прощатися з дітьми.

Рибалка3

На занятті «Подорож до осіннього лісу»  поглиблювала знання дітей про осінні явища в природі; закріплювала поняття «один», «багато», розрізняли і називали геометричні фігури, основні кольори, розвивала вміння в колективному малюнку передавати осінній листопад шляхом застосування піскотерапії; виховувала бажання допомагати мешканцям лісу.

Рибалка4

Під час проведення заняття  «Перші весняні квіти»  сприяла бережливому ставленню до квітів занесених до Червоної книги, виховувала любов до прекрасного, бажання берегти навколишній світ; поглибила знання про перші весняні квіти, діти робили подарунки весні, аплікували пролісок.

Рибалка5

Художні твори стають ефективним засобом виховання, вони сприяють підвищенню рівня пізнавальної і художньої діяльності дітей, їхньому моральному, естетичному і мовленнєвому вихованню.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *