Посада: вихователь
Атестуюсь на встановлення: «спеціаліст ІІ категорії»
Методична проблема: «Використання художнього слова в навчально – виховній роботі з дітьми дошкільного віку»
(уривок із творчого звіту)
Актуальність обраної проблеми полягає у використання художнього слова в навально – виховній роботі у різних видах роботи, формування та розвиток компетентностей дошкільника, результатом якої є самодостатня, творча, вільна особистість.
Художнє слово посідає важливе місце в житті дитини не тільки тому, що це один з найефективніших засобів засвоєння мови свого народу, смислової систематизації слів, а передусім як спосіб задоволення нагальної потреби інтелектуального і духовного зростання особистості.
Спираючись на програму у роботі з дітьми я провела ряд занять:
Під час проведення заняття «Що таке культура поведінки?» формувала культуру поведінки; продовжувала виховувати в дітей «ввічливість», закріплювала навички привітно вітатися і прощатися з дітьми.
На занятті «Подорож до осіннього лісу» поглиблювала знання дітей про осінні явища в природі; закріплювала поняття «один», «багато», розрізняли і називали геометричні фігури, основні кольори, розвивала вміння в колективному малюнку передавати осінній листопад шляхом застосування піскотерапії; виховувала бажання допомагати мешканцям лісу.
Під час проведення заняття «Перші весняні квіти» сприяла бережливому ставленню до квітів занесених до Червоної книги, виховувала любов до прекрасного, бажання берегти навколишній світ; поглибила знання про перші весняні квіти, діти робили подарунки весні, аплікували пролісок.
Художні твори стають ефективним засобом виховання, вони сприяють підвищенню рівня пізнавальної і художньої діяльності дітей, їхньому моральному, естетичному і мовленнєвому вихованню.