Щоб дати дитині іскорку знань,
педагогу треба увібрати ціле море світла
В.О. Сухомлинський
Існує багато різних професій: цікавих, престижних, елітних, небезпечних, важливих, непомітних, необхідних, новомодних. Але є рідна, неповторна, надзвичайно важлива і відповідальна професія – вихователь дитячого садка.
Безсумнівно, професія вихователя дитячого саду – професія для справжніх педагогів від Бога! Є такі щасливі професії, які викликають у оточуючих людей якийсь захват. Медсестра уособлює милосердя, перша вчителька – найсвітліше спогад, а вихователька дитячого саду – доброту й увагу, другу маму.
Коли людина починає опановувати дошкільну премудрість, вона дивується, як багато потрібно для роботи з дітьми, яка непосвяченим здається зовсім легкою. Справді, хто не зуміє доглянути за дитиною, нагодувати, погуляти, казку почитати, по голівці погладити.
Виявляється, цього мало. Крім знань і умінь потрібно зуміти закохувати в себе дітей. А вже потім, коли зав’яжеться «роман», починається справжня робота …
Діти закохуються легко, але утримати їх любов надзвичайно важко: їм необхідна взаємність. Любов до дітей ніяких ніяким облудою не підміниш – різницю вони вловлюють відразу ж. І найголовніше – вихователька повинна бути гідна любові, не викликати у дітей розчарування, інакше все пропало. Як важко бути у формі постійно, під поглядами все помічають дітки. Вони дуже спостережливі, ці дошкільнята.
Вихователь – дивовижна професія, яка дає можливість зазирнути в країну дитинства, у світ дитини. Дитячий світ набагато цікавіший, безмежніший, ніж світ дорослого. Завдання вихователя – не зруйнувати цю дитячу ілюзорність, а влитися в неї, тобто вихователь повинен розмовляти з дітьми на одній мові, розуміти їх.
Переплетіння життя вихователів і дітей створює таку атмосферу, де народжуються нові думки й позиції, формуються позитивні моральні якості, задовольняються найвибагливіші бажання.
У нашій дружній «Ромашковій родині» ми всі разом з дітьми відкриваємо вікнечко у “Світ”:
– навчаємося берегти здоров’я;
– вчимося позитивної самооцінки та відповідальності;
– розвиваємо чуттєвість, творчість, інтелект;
– формуємо почуття власної гідності;
– відкриваємо серця для спілкування.
До складу родини “Ромашки” входять такі групи:
– «Барвінок» – група старшого дошкільного віку;
– «Берізка» – група молодшого дошкільного віку;
– «Веселий експрес» – група старшого дошкільного віку;
– «Віночок» – група середнього дошкільного віку;
– «Дзвіночок» – група раннього віку;
– «Зіронька» – група молодшого дошкільного віку;
– «Казка» – група молодшого дошкільного віку;
– «Капітошка» – група раннього віку;
– «Пролісок» – група старшого дошкільного віку;
– «Промінчик» – група середнього дошкільного віку;
– «Сонечко» – група середнього дошкільного віку.
Кожна група – це окрема сім’я, яка має свої традиції та вподобання. Життя кожної сім’ї особливе та індивідуальне, та всі вони являються частиною великої дружньої родини.