Пономаренко Оксана Андріївна | Лебединський ЗДО (ясла-садок) «Ромашка»
browser icon
Ви використовуєте стару версію вашого браузера . Будь ласка, оновіть ваш браузер!
Використання застарілого браузера робить ваш комп'ютер вразливим. Для безпечнішої та швидшої роботи, будь ласка, оновіть ваш браузер зараз або спробуйте використати інший браузер.

Пономаренко Оксана Андріївна

Posted by on 01.04.2015

Посада: вчитель-логопед

Атестуюсь на встановлення «спеціаліст ІІ категорії»

Методична проблема: «Використання прийомів ейдетики в логопедичній роботі»

(уривок із творчого звіту)

Ейдетика – це можливість запам’ятовувати інформацію за допомогою образів. Це така собі ігрова система, яка опирається на властиве кожній людині вміння уявляти і фантазувати.

Одним з головних завдань, які стоять перед педагогами, є розвиток зв’язного мовлення дошкільників, оскільки воно відіграє важливу роль у розвитку інтелекту та самосвідомості дітей, позитивно впливає на формування їхніх особистісних якостей, як-от: комунікабельність, доброзичливість, ініціативність, креативність.

За допомогою добре розвиненого зв’язного мовлення дитина вчиться чітко та ясно мислити, легко встановлює контакти з людьми, які її оточують, бере участь у різних видах дитячої творчості.

Здатність міцно запам’ятовувати і якнайповніше відтворювати інформацію – важлива умова для того, аби дошкільники у майбутньому легко оперували своїми знаннями, були ерудованими, цікавими співрозмовниками. Розвивати у дітей можливості пам’яті найліпше у дошкільному віці. Одним з ефективних засобів для цього є використання різних методів та прийомів ейдетики.

Ейдетика – це не тільки розвиток уваги, уяви, пам’яті, різних видів мислення, а й спосіб подачі навчального матеріалу. Адже ейдетика розмовляє з дошкільниками їх мовою. Вона залучає всі аналізатори дитини, подає нове через добре знайомі дітям образи.

Завдання:

  • Активізувати різні види аналізаторів
  • розвивати фонематичний слух
  • Формувати та розвивати пізнавальну діяльність, спостережливість, увагу, память, мислення
  • Стимулювати інтерес до навчально-корекційної діяльності
  • Учити, запамятовувати матеріал швидко і якісно
  • Збільшувати можливість памяті дошкільнят
  • Учити мислити послідовно, асоціативно
  • Розвивати просторову орієнтацію та уявлення
  • Тренувати вміння розслаблюватись, швидко знімати втому, знаходитись у доброму настрої

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *