Організація взаємодії ДНЗ “Ромашка” з батьками | Лебединський ДНЗ (ясла-садок) «Ромашка»
browser icon
Ви використовуєте стару версію вашого браузера . Будь ласка, оновіть ваш браузер!
Використання застарілого браузера робить ваш комп'ютер вразливим. Для безпечнішої та швидшої роботи, будь ласка, оновіть ваш браузер зараз або спробуйте використати інший браузер.

Організація взаємодії ДНЗ “Ромашка” з батьками

Posted by on 20.11.2017

Напрями взаємодії:

  • створювати інформаційно-просвітницький простір для батьків та інших членів родини, які беруть участь у вихованні дитини:
  • підвищувати фахову майстерність педагогів шляхом ознайомлення з родинним досвідом виховання;
  • сприяти інтеграції родинного виховання в суспільне;
  • заохочувати брати активну участь в освітньому процесі;
  • узгоджувати поняття, цінності, педагогічну позицію, досягати єдності виховних впливів на дитину в родині та ДНЗ;
  • формувати у педагогічних працівників та батьків позитивне ставлення до партнерської взаємодії, спонукати їх до дій і моделей поведінки, орієнтованих на взаєморозуміння та взаємоповагу.

Форми взаємодії:

  • індивідуальні чи групові бесіди та консультації;
  • консультативні центри;
  • зустрічі з експертами;
  • міні-лекції;
  • фото-/відеопрезентації
Для обміну досвідом:
  • майстер-класи;
  • тренінги;
  • круглі столи;
  • брифінги;
  • інтерактивні ділові ігри;
  • творчі лабораторії;
  • бесіди/диспути/обговорення;
  • семінари/практичні семінари
Із просвітницькою метою:
  • батьківські збори;
  • конференції;
  • лекторії

Обмін інформацією

Найпоширеніші засоби інформування батьків про життя ДНЗ:

  • сайт;
  • дошки оголошень;
  • ширми;
  • планшети;
  • папки;
  • інформаційні/тематичні виставки;
  • стінгазети;
  • колажі;
  • бібліотеки педагогічної, психологічної, поавової, медичної, дитячої літератури

Знайомство із закладом

Батьків потенційних вихованців варто ознайомити з:

  • наявними формами здобуття дошкільної освіти;
  • порядком приймання дітей до закладу;
  • роллю батьків у створенні передумов щодо безболісної адаптації дитини до нового соціального середовища

Повідоми про:

  • кількість груп, принципи їх комплектації та наповнюваності;
  • кількісний і якісний педагогічний слад;
  • режим роботи

Запити батьків

Під час індивідуальних зустрічей із батьками педагоги мають з’ясувати індивідуальні особливості фізичного та психічного розвитку дитини. Це дасть змогу:

  • забезпечити оптимальні умови перебування дитини в ДНЗ  на засадах партнерських стосунків з родиною;
  • побудувати співпрацю на взаємодовірі

Щоб сформувати спільні впливи на дитину важливо:

  • визначити інтереси дитини, особистісні якості, які зумовлюють в соціумі;
  • вивчити батьківські запити щодо змісту, методів і способів навчально-виховних дій із дітьми;
  • з’ясувати очікування батьків від перебування дитини в ДНЗ

Педагогам слід дізнатися чи:

  • потребують батьки допомогти у розв’язанні проблем із вихованням та індивідуальним розвитком дитини;
  • готові батьки співпрацювати із ДНЗ, і якщо так, то як саме

Завдання методичної служби

  • формувати позитивне ставлення педагогічного колективу до впровадження системи роботи з батьками на умовах активної партнерської взаємодії;
  • створювати й підтримувати творче, конструктивне педагогічне середовище;
  • підвищувати фахову майстерність педагогів через ознайомлення з позитивним досвідом родинного виховання;
  • забезпечувати інформаційну підтримку, планувати основні завдання і зміст співпраці закладу освіти з батьками;
  • конкретизувати напрями взаємодії, координувати та контролювати діяльність

Сучасна практика професійної підтримки педагогів охоплює широкий спектр форм і змісту діяльності, як-от:

  • виявляти й упроваджувати в роботу педагогічний і родинний досвід;
  • розробляти та організовувати консультації, семінари, тренінги, круглі столи, творчі лабораторії, ділові ігри, конференції, майстер-класи;
  • створювати осередки для надання систематичної різнопланової методичної та інформаційної допомоги.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *