browser icon
Ви використовуєте стару версію вашого браузера . Будь ласка, оновіть ваш браузер!
Використання застарілого браузера робить ваш комп'ютер вразливим. Для безпечнішої та швидшої роботи, будь ласка, оновіть ваш браузер зараз або спробуйте використати інший браузер.

Матеріально – технічне забезпечення закладу

Обладнання та оснащення навчально-виховного процесу у дошкільному закладі здійснюється відповідно до Закону України “Про дошкільну освіту”, наказу Міністерства освіти і науки України «Про затвердження Примірного переліку ігрового та навчально-дидактичного обладнання для закладів дошкільної освіти» від 19.12.2017 №1633

1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ

Матеріально-технічна база – необхідна умова функціонування навчального закладу і реалізації цільової програми розвитку. Подальше вдосконалення матеріально-технічного забезпечення дитячого садка сучасним навчальним і спортивним обладнанням, інформаційно-технічними засобами дає можливість організувати додаткові освітні послуги, освітню діяльність, проводити культурні, спортивно-оздоровчі заходи і т.д.

Важливим аспектом функціонування дошкільного закладу є стан приміщення, території, групових кімнат. Територія закладу і розташовані на ній приміщення (приміщення закладу, господарчі приміщення з овочесховищем) відповідають санітарним нормам, Державним будівельним нормам України та утримуються в належному стані. Дошкільний заклад побудований у 1982 році, розташований у двоповерховій споруді з проектною потужністю на 320 дітей.

Загальна площа території закладу – 1,5003 га. Територія навчального закладу озеленена, має огорожу по всьому периметру. Кожна група має окремий майданчик, на якому встановлено тіньовий навіс та ігрове обладнання.

У ДНЗ функціонують: 11 групових приміщень, кабінет завідувача, методичний кабінет, музична, спортивна зала, кабінет логопеда, кабінет психолога, медичний блок: кабінет медичної сестри, ізолятор; кабінет завгоспа, харчоблок, комора харчова, кабінет кастелянки, пральня. У дошкільному навчальному закладі створені належні умови для навчання та виховання дітей: кожна вікова група має окреме приміщення, в якому обладнано ігрову, спальну, гігієнічну кімнату та роздягальню.

Кількість приміщень:

1. Навчальні: – 11 групових приміщень, з них 7 груп на І поверсі, 4 групи на ІІ поверсі; –  музична, спортивна зала – ІІ поверх; кабінет логопеда (ІІ поверх), кабінет психолога (ІІ поверх). Технічний стан задовільний.

2. Підсобні: – комора для м’якого інвентарю – 1 приміщення (І поверх); – харчоблок – 2 приміщення (І поверх); – комора харчова – 1 приміщення (І поверх); – пральня з прасувальною – 2 приміщення (І поверх) має окремий вихід; – комора завгоспа для господарчого інвентаря – 1 приміщення (І поверх); – санвузол – 1  приміщення (І поверх). Технічний стан задовільний.

3. Адміністративні приміщення: – кабінет завідувача – 1 приміщення, – методичний кабінет – 1 приміщення, – конференц-зала – 1 приміщенння, – кабінет завгоспа – 1 приміщення, – кабінет медичної сестри – 1 приміщення, – ізолятор – 1 приміщення. Технічний стан-задовільний.

Всі приміщення закладу мають сучасний естетичний вигляд. Інтер`єри прикрашені сучасними яскравими та барвистими стендами. Адміністрація приділяє достатньо уваги естетичному вигляду навчального закладу. Коридор та холи поступово поповнюються новими стендами. Повноцінно функціонує музична зала для свят, розваг, занять музики; обладнано методичний кабінет.

У закладі дотримується принцип ізоляції груп одна від одної, групові приміщення для дітей раннього віку розташовані на першому поверсі і мають окремі входи. В кожній групі оформлені національні куточки, куточки природи, книги, дитячої творчості, які надають приміщенням колоритності та барвистості. Цікаві та змістовні куточки для батьків, виставки дитячих робіт прикрашають групові роздягальні. Системи водопостачання та опалення централізовані, підведені до всіх приміщень закладу, в робочому стані.

У дошкільному навчальному закладі ведеться постійна та планомірна робота щодо матеріально – технічного забезпечення.

АНАЛІЗ ТА ТЕХНІЧНИЙ СТАН БУДВЕЛЬ

План будівлі має складну конфігурацію і складається з блоків. Всі приміщення на І та ІІ поверхах сполучаються коридорами. В будівлі закладу є один центральний вхід, два додаткових, два окремі входи для груп раннього віку, 3 входи до службових приміщень (харчоблоку, пральні, ізолятору). Загальна кількість віконних блоків у закладі 163, кількість замінених віконних блоків на енергозберігаючі 11. Загальна кількість зовнішніх дверних блоків у закладі 12, кількість замінених зовнішніх дверних блоків на енергозберігаючі 3. Матеріал підлоги – лінолеумне покриття, плитка керамічна.

Харчоблок знаходиться на першому поверсі. Приміщення харчоблоку має площу – 68,3 м2. . Харчоблок укомплектовано необхідним технологічним електрообладнанням, забезпечено системами гарячого, холодного водопостачання, каналізації. Харчоблок ДНЗ складається з цеху холодної обробки продуктів, гарячого цеху для приготування страв та комори для зберігання продуктів. Комора для зберігання продуктів облаштована стелажами для зберігання круп, трьома побутовими холодильниками, вагами. Стан харчоблоку та його допоміжних приміщень – задовільний, відповідає санітарно – гігієнічним вимогам.

Для довгострокового зберігання овочів є спеціальне приміщення (овочесховище), яке знаходиться на території закладу та має задовільний стан, бо щороку готується до належного зберігання овочів під час зимового періоду.

Пральня розташована на першому поверсі. В пральні обладнані два зали: зал для брудної білизни та чистий зал – для сушіння та прасування чистої білизни. Стан приміщення та обладнання задовільний.

Каналізація, водопостачання, опалювальна система дошкільного навчального закладу перебувають у належному стані. Встановлені лічильники гарячої, холодної та теплової енергії проходять повірку в строк. Каналізація будівлі: централізована. Санітарно-технічний стан системи каналізації задовільний.