Лисянська Лілія Олексіївна | Лебединський ДНЗ (ясла-садок) «Ромашка»
browser icon
Ви використовуєте стару версію вашого браузера . Будь ласка, оновіть ваш браузер!
Використання застарілого браузера робить ваш комп'ютер вразливим. Для безпечнішої та швидшої роботи, будь ласка, оновіть ваш браузер зараз або спробуйте використати інший браузер.

Лисянська Лілія Олексіївна

Posted by on 01.04.2015

Посада: вихователь

Атестуюсь на підтвердження «спеціаліст І категорії»

Методична проблема: «Розвиток творчих здібностей дітей засобами мистецтва»

(уривок із творчого звіту)

 З дитинства дуже люблю малювати. Тому, коли обрала професію вихователя, отримала з радістю можливість передавати своє вміння і любов до зображувальної діяльності дітлахам.

Почала свою роботу, спираючись на передовий досвід Людмили Шульги з розвитку творчих здібностей дітей, саме це й підштовхнуло мене зануритись разом  з дітьми в цей чарівний дивовижний світ, світ добра й краси.

Лисянська1

У навчально – виховному процесі використовую «Програму з художнього виховання, навчання і розвитку дітей 2-6 років «Кольорові долоньки» І.О.Ликової з метою естетичного ставлення й художньо- творчих здібностей дітей.

шляхом інноваційних підходів до змісту  і форми роботи з дітьми, я використовувала й метод проектних технологій.

Лисянська2

Один з таких проектів називався  «Зима – чарівниця». Моя робота розпочалася з уточнення вимог програми  та визначення теми і етапів діяльності над проектом.

Вся робота була побудована на шести етапах.

Лисянська3

Перший етап – Мотиваційний.

Це, перш за все, створення мотивації,яка перетворює педагогічні завдання у прагнення та бажання дітей;

-виявлення рівня знань, умінь, навичок наявних у дітей на початку тематичного проекту, порівняння  їх з програмовими вимогами;

-визначення для себе розділів програми, пов,язаних з даним тематичним циклом,

-широке використання спостережень, бесід, дидактичних ігор;

– створення «дерева цілей».

Лисянська4

Другий етап – Інформаційний.

-проведення  низок  педагогічних заходів, спрямованих на збагачення знань дітей, оволодіння навичками та вміннями,необхідними для реалізації спільного задуму;

-широке  використання дослідницько – пошукової діяльності;

-проведення екскурсій за межі дитячого садка, милування,етюди;

-обов’язкове демонстрування 3-4 зразків з різним розташуванням, зображенням об’єктів,зроблених різними техніками виконання;

-даю усні домашні завдання ;

Лисянська5

Третій–репродуктивний етап.

На цьому етапі надаю вихованцям не колись, а прямо сьогодні практично застосувати свої набуті знання, навички  та вміння; Допомагаю кожному вихованцю випробувати свої можливості, співставити їх з бажаннями. Викликаю почуття впевненості в своїх силах, приймаючи будь-які результати дитячої діяльності з радістю і гордістю.

Лисянська6

Четвертий – узагальнюючий.

З,ясовую, чи відбулися зміни в розвитку кожного вихованця, аналізую і зіставляю результати контрольно-діагностичних зрізів, спостережень,дитячі роботи з тими, які діти мали на ввідній діагностиці.Проводжу узагальнюючі заняття «Вікторини», «Поле чудес», «Чарівний вернісаж».

Формується креативність, здатність творчо розвивати будь-які проблеми, під час самостійної діяльності

Лисянська7

П’ятий – творчий.

Цей етап проводиться у формі свят, розваг, виставок, виготовлення колективних колажів, аплікацій.

Це найбільш емоційний насичений період дитячої діяльності.

Лисянська8

Шостий етап: Рефлексивно-оцінювальний

Ми здійснюємо «подорож у часі» у зворотному порядку, використовую для цього дерево цілей» та роботи дітей. Виявляємо спільні успіхи та невдачі, помічаємо і радіємо з того, що вдалося товаришеві.

Використання даного методу дозволив мені значно підвищити самостійну активність дошкільників, розвинути творче мислення, уміння самостійно, за допомогою різних засобів знаходити інформацію про предмет або явище.

Лисянська9

Шановні колеги!

Подаруймо нашим дітям щастя насолоди прекрасним, яке завжди було і буде поряд із нами. Нехай велика сила любові до дітей допоможе Вам своїм натхненням торкнутися найтендітніших струн дитячої душі. І нехай ця чарівна музика одою краси лине у безкінечність

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *