Посада: вихователь
Атестуюсь на встановлення: «спеціаліст І категорії»
Методична проблема: «Розвиток сенсорних здібностей дітей в різних видах діяльності»
(уривок із творчого звіту)
Актуальність вибору проблеми полягає в тому, що сенсорний розвиток, з одного боку, є фундаментом загального розвитку, з другого боку має самостійне значення, оскільки повноцінне сприймання необхідне і для успішного навчання дитини у дитячому садку та школі, а також і для багатьох видів праці.
Сенсорний розвиток дитини – це розвиток її відчуттів і сприймань, формування уявлень про зовнішні властивості предметів і становить фундамент її розумового розвитку
Дитина в житті зустрічається з різноманіттям форм, барв та інших властивостей предметів домашнього побуту. Вона знайомиться і з творами мистецтва: музикою, живописом, скульптурою. Малюка оточує природа з усіма її сенсорними ознаками: багатокольоровістю, запахами, шумами. Навколишня дійсність пізнається через аналізатори
Якщо дорослий хоче, щоб дитина добре розвивалася, то він повинен створити довкола таке середовище, в якому вона могла б знайти все, що потрібне для повноцінного розвитку.
При роботі з дітьми я помітила, що дитина має зовсім інший спосіб мислення, який відрізняється від дорослого. Мислення дитини це губка, яка без розбору вбирає в себе образи зовнішнього світу, не поділяючи їх на «хороших» і «погоних», «корисних» і «некорисних» і так далі. Виходячи з цього соціальне середовище, що оточує дитину,набуває величезного значення. І якщо дорослий хоче, щоб дитя добре розвивалося, то він повинен створити довкола дитини таке середовище, в якому вона могла б знайти все, що потрібне для повноцінного розвитку: значну кількість різноманітних сенсорних вражень соціально прийняті способи емоційного реагування, зразки позитивної соціальної поведінки, способи раціональної діяльності з предметами.