Фестиваль “Гармонія руху” | Лебединський ЗДО (ясла-садок) «Ромашка»
browser icon
Ви використовуєте стару версію вашого браузера . Будь ласка, оновіть ваш браузер!
Використання застарілого браузера робить ваш комп'ютер вразливим. Для безпечнішої та швидшої роботи, будь ласка, оновіть ваш браузер зараз або спробуйте використати інший браузер.

Фестиваль “Гармонія руху”

Posted by on 03.11.2014

Під час організації фестивалю “Гармонія руху”, який проходив з 15 по 25 жовтня на базі нашого дошкільного навчального закладу “Ромашка” були використані різноманітні форми організації дитячої життєдіяльності.

Зокрема по фізкультурно – оздоровчому напряму нам вдалося успішно розв’язати завдання з фізичної культури, які спрямовують дітей на всебічний розвиток: зміцнення здоров’я, загартування організму, формування рухових навичок, розвиток фізичних якостей. Протягом тижня “Гармонія руху” були проведені різноманітні види діяльності: ранкова гімнастика з палицями та м’ячами, сюжетні заняття ІІ молодша група “У пошуках звірят”, середня група “На лісовій галявині”, старша група “Кошенята”, розвага “Про лінь забудеш – здоровим будеш”, різноманітні рухливі ігри. Ці заходи дали можливість дітям збагатитися знаннями про здоровий спосіб життя, розвивали фізичні якості: швидкість, спритність, витривалість, сміливість. Виховували почуття дружби і колективізму. Діти отримали задоволення, позитивний настрій.

DSC_0379

Головне завдання валеологічного спрямування – змінити на краще ставлення дошкільнят до власного здоров’я. Щоб дитина могла піклуватися про своє здоров’я і здоров’я інших, ми виробляємо в дітей свідоме ставлення до життя, усвідомлення пріорітету здоров’я. В ході занять, індивідуальних бесід, валеологічних хвилинок ми вчимо дітей дотримуватися режиму дня, належно володіти культурно-гігієнічними навичками, раціонально та збалансовано харчуватися, дотримуватися рухового та повітряного режиму, виконувати профілактичні заходи щодо збереження здоров’я, душевного комфорту і психічної рівноваги.

Художньо-естетичне спрямування, на нашу думку, має допомогти остаточно відмовитись від методик “дозволено – заборонено” та впроваджувати педагогіку стосунків, розвивати творчі здібності дошкільників: музичні, театральні, образотворчі, хореографічні.  В ході занять, свят, розваг колективом закладу ми розвиваємо естетичне ставлення до реального світу та світу мистецтва; вчимо передавати художній образ мовою образотворчого, музичного, театрального, літературного, хореографічного мистецтва, проявляти творче уявлення; формувати практичні вміння та навички: працювати з різними матеріалами, використовуючи різні техніки, підбирати відповідні засоби реалізації задуму; розвиваємо у дітей творчі художньо-естетичні здібності в різних видах діяльності; сприяємо емоційному благополуччю дітей – основному показнику їх психічного здоров’я, створюємо відповідний мікроклімат в дошкільному навчальному закладі.

Предметно – практичне спрямування дає змогу дитині ознайомитися з навколишнім світом через свої практичні дії з різними предметами, речами. І саме від перших дій залежить подальше враження дитини, які вона передасть у словах, малюнках, іграх.  Під час занять, бесід, екскурсій ми знайомимо дітей зі світом професій, роботою дорослих, вправляємо у навичках самообслуговування, виховуємо самостійність під час роботи у куточку природи, виховуємо естетичні смаки.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *